Din browser er af ældre dato, der kan derfor forekomme fejl på siden.
Vagtordning
Har du fået et uopsætteligt problem?
Vagtordning - udenfor normal arbejdstid
Beboeres ønske om ejendomsfunktionærens bistand til beboerservice, eller anden praktisk bistand, skal aftales i ejendomsfunktionærens kontortid på arbejdsdage.
Uden for normal arbejdstid, kan du rette henvendelse til Group 4 Securicor (G4S), såfremt der opstår uopsætteligt behov herfor.
Hermed menes f.eks.
- Sprængte vandrør, eller voldsomt utætte rør
- Knuste ruder eller yderdøre
- Yderdøre eller vinduer, som ikke kan lukkes
- Tilstoppet toilet (i lejemål uden gæstetoilet)
- Manglende strøm i lejemålet, efter at du har kontrolleret sikringer og relæ.
Svigter et køle-/fryseskab, må du vurdere, om det kan vente til næste arbejdsdag.
En fryser kan let holde madvarer indfrosset i mindst 24 timer, hvis lågen ikke åbnes i utide.
Følg vejledningen:
- Ring til G4S på tlf. 87 36 28 05
- Oplys, at du bor i Frederikshavn Boligforening, oplys afdelingens nummer eller navn, samt dit eget navn og adresse.
- Du vil herefter i en samtale med vagten, kunne fortælle om dit problem, hvorefter vagten vil være behjælpelig med en løsning på problemet.
Med venlig hilsen
Frederikshavn Boligforening