Se hvad andre har skrevet

I har en rigtig god og flot hjemmeside

Vi synes, at det er let at finde oplysninger, og det er dejligt, at I nu oplyser prisen på alle lejlighedstyper, og med gode tegninger.

Hilsen

Elin og Bent

Sortering på ventelister:

Hej
Vi er et ungt par, som er meget glade for at være blevet medlemmer hos jer, men vi er desværre så 'uheldige' at vi er faldet for mange af de store lejligheder, også fordi vi gerne vil sikre os, at der er plads til at stifte familie.. Men så vidt vi kan forstå ud fra hjemmesiden, bliver vi overhalet af familier på ventelisten, fordi vi endnu ikke har børn, og det mener vi ikke er 100% retfærdigt, for vi har da ligeså meget brug for en bolig som de andre? Kan det passe at hvis vi en dag får et barn, pludselig også hopper tættere på en bolig på ventelisten? Forstå os ret, vi acceptere de nuværende regler, men har i måske overvejet at lave lige rettigheder overfor alle, uanset størrelse på familie?
Mvh j og k

Kære J og K
Alle kan blive skrevet op til alle størrelses boliger. I visse afdelinger er det fastsat, at man skal have børn, for at kunne leje 4 og 5 værelses boliger.
I vil dog have store chancer i flere afdelinger for at kunne leje store boliger, så fortvivl ikke.
Henvend Jer trygt til vores udlejningsafdelingen for råd og vejledning.

Rønneparken:

Jeg bor ikke selv i Rønneparken, men min datter er lejer der. Der er så velholdt og altid pænt på de grønne arealer, altid smilende og hjælpsomme viceværter, ros til dem, det er en fornøjelse at komme i området.
MVH Karin

Finn Olsen svarer:
Mange tak for ros, og det er givet videre til fokene i Rønneparken

Med Venlig Hilsen

Antal værelser:

Vi er en familie på 5 i alt 2 voksne og 3 børn
hvorfor er der ikke nogen huse/lejligheder med 3 børneværelse? Og et soveværelse?? altså i alt 5 rum mm. det er i Sæby jeg mener, og
vi kan da ikke være den eneste familie med 3 børn eller?
Alle jeres lejligheder kan vi jo ikke være i.

Kære Tina
Jeg må skuffe dig med oplysningen om, at vi desværre IKKE har 5-værelses boliger i Sæby. Jeg håber at i eventuelt kan gøre brug af en 4-værelses, vel vidende, at 2 at børnene da må dele værelse.