Vagtordning

Har du fået et uopsætteligt problem?

 

Vagtordning - udenfor normal arbejdstid

Beboeres ønske om ejendomsfunktionærens bistand til beboerservice, eller anden praktisk bistand, skal aftales i ejendomsfunktionærens kontortid på arbejdsdage.


Uden for normal arbejdstid, kan du rette henvendelse til Group 4 Securicor (G4S), såfremt der opstår uopsætteligt behov herfor.

Hermed menes f.eks.

 

  • Sprængte vandrør, eller voldsomt utætte rør
  • Knuste ruder eller yderdøre
  • Yderdøre eller vinduer, som ikke kan lukkes
  • Tilstoppet toilet (i lejemål uden gæstetoilet)
  • Manglende strøm i lejemålet, efter at du har kontrolleret sikringer og relæ.

Svigter et køle-/fryseskab, må du vurdere, om det kan vente til næste arbejdsdag.
En fryser kan let holde madvarer indfrosset i mindst 24 timer, hvis lågen ikke åbnes i utide.


Følg vejledningen:

  • Ring til G4S på tlf. 87 36 28 05
  • Oplys, at du bor i Frederikshavn Boligforening, oplys afdelingens nummer eller navn, samt dit eget navn og adresse.
  • I enkelte tilfælde kan G4S spørge efter abonnementsnummer, oplys nr. 184 661.
  • Du vil herefter i en samtale med vagten, kunne fortælle om dit problem, hvorefter vagten vil være behjælpelig med en løsning på problemet.

Med venlig hilsen
Frederikshavn Boligforening

God bolig energi

Din lejlighed er bygget, så dine udgifter til el, vand og varme bliver meget små. Et effektivt anlæg til ventilation sørger for, at luften i lejligheden løbende bliver skiftet ud til gavn for indeklimaet.

En god økonomi og et sundt miljø i lejligheden kræver dog, at du indretter dine daglige vaner efter, at du bor i et moderne, energirigtigt byggeri. Vi har gjort det let for dig og samlet en række gode råd her på hjemmesiden.

Læs her, hvordan du bor sundt og godt i din nye lejlighed.