Kontor Sæby

Bogholderriassistent

9621 1942

Email klik her

Marie er ansat som bogholderiassistent.

Marie arbejder med bogføring, håndtering af restancer, forbrugsregnskaber og afstemning og løn og betjener tillige kunder i "Boligbutikken".

Marie Møller Jensen
  • Lene Rhiger

Bogholder

9621 1943

Email klik her

Lene er bogholder og arbejder med budgetter og regnskaber, afløser på huslejeopkrævninger, løn samt bogføring m.m.  Lene betjener tillige kunder i ”Boligbutikken”.

Lene Rhiger
  • Ann La Cour

Bogholderiassistent

9621 1942

Email klik her

Ann er bogholderiassistent og forestår kreditorer m.m. Ann betjener tillige kunder i "Boligbutikken”.

Ann La Cour
  • Anette Jensen

Bogholderiassistent

9620 1943

Email klik her

Anette er bogholderiassistent og tager sig af flytteafregninger m.m. Anette betjener tillige kunder i "Boligbutikken".

Anette Jensen
  • Claus Thomsen

Regnskabschef og souschef

9621 1944

Email klik her

Claus er regnskabschef og leder af økonomiafdelingen og souschef i Boligforeningen. Claus er ansvarlig for regnskaber og budgetter, likviditet og finansiering mm.

Samtidig er Claus kontaktperson for ejendomsfunktionærer og afdelingsbestyrelser i alle spørgsmål om afdelingernes økonomi.

Claus Thomsen
  • Brian Poulsen

Medhjælper

Brian er ansat som medhjælper på kontor og i drift.

Brian Poulsen