Kontor Sæby

Bogholderriassistent

9621 1942

Email klik her

Marie er ansat som bogholderiassistent.

Marie arbejder med bogføring, afstemning og løn.

Marie Møller Jensen
  • Lene Rhiger

Bogholder

9621 1943

Email klik her

Lene er bogholder og arbejder med budgetter og regnskaber, løn samt bogføring mm.  Lene betjener tillige kunder i ”Boligbutikken”.

Lene Rhiger
  • Ann La Cour

Bogholderiassistent

9621 1942

Email klik her

Ann er allround bogholderiassistent, forestår kreditorbetaling og er afdelingens ”blæksprutte” og sekretær. Ann er den første, kunderne møder i ”Boligbutikken”.

Ann La Cour
  • Rita Vestergaard

Områdeleder, Beboerservice

9620 1942

Email klik her

Rita arbejder i økonomiafdelingen, og er ansvarlig for huslejeopkrævning, håndtering af restancer, forbrugs-

regnskaber, pengeløse vaskerier mm.

Rita Vestergaard
  • Anette Jensen

Bogholderiassistent

9620 1943

Email klik her

Anette er bogholderiassistent og tager sig bl.a. af flytteafregninger, foretager fakturakontrol og rekvisitionsstyring, bogføring og er afløser på husleje-

opkrævning.

Anette Jensen
  • Claus Thomsen

Regnskabschef og souschef

9621 1944

Email klik her

Claus er regnskabschef og leder af økonomiafdelingen og souschef i Boligforeningen. Claus er ansvarlig for regnskaber og budgetter, likviditet og finansiering mm.

Samtidig er Claus kontaktperson for ejendomsfunktionærer og afdelingsbestyrelser i alle spørgsmål om afdelingernes økonomi.

Claus Thomsen
  • Brian Poulsen

Medhjælper

Brian er ansat som medhjælper på kontor og i drift.

Brian Poulsen