Frederikshavn Boligforening

Vi tilbyder 3.500 skønne, nyistandsatte og trygge boliger i rækkehuse, etageboliger, gårdhuse, seniorboliger og ungdomsboliger.

Vi administrerer og udlejer ældre- og plejeboliger for Frederikshavn Kommune. Vi har boliger i Frederikshavn, Sæby, Dybvad, Østervrå, Voerså, Gærum, Hørby og Syvsten.

Vore boliger er altid nyistandsatte ved indflytning. Glem alt om dryppende vandhaner og maling af vinduer. Der er nemlig ejendomsfunktionærbistand eller håndværkerhjælp til det praktiske. Nyd afdelingernes flotte og velholdte grønne områder.

Vi administrerer også 70 kollegieboliger i Skagen samt ældre- og plejeboliger i Skagen, Sæby og Dybvad.

Vi har en meget ambitiøs energipolitik - hvor målet er, at vi i det samlede energiforbrug - som helhed i bygninger og drift med mere, er helt forbrugsneutral i år 2050.

Frederikshavn Boligforening er dit naturlige valg, når du skal have en god lejebolig.

Vi er mange som foretrækker at eje friheden frem for at eje boligen.