Links og værktøjer

På denne side kan du downloade diverse link der kan være nødvendige for at læse indholdet på vores hjemmeside.

Nødvendig software, for at kunne læse filer på hjemmesiden

Når du går ind i menupunktet INFORMATIONER, kan du hente brochurer og blanketter som PDF-fil. For at læse disse kræves det, at du har Adobe Reader installeret på din pc. Hvis ikke du har dette program, kan det hentes gratis her

Frederikshavn kommune

På kommunens hjemmeside kan du finde nyttige oplysninger om mangt og meget. Gå til kommunens hjemmeside. Tryk her.

Boligstøtteberegning

Her kan du beregne boligstøtte til den lejlighed du ønsker dig, eller allerede bor i. Du skal bruge oplysning om dine økonomiske forhold og huslejens størrelse mm.

Måske bør du udskrive vores prisliste. Find den under "INFORMATIONER". Beregning af din boligstøtte. Tryk her.

Boligselskabernes Landsforening

Her kan du søge viden om bytteregler, andre boligforeninger, downloade brochurer og meget andet. Det er også her du kan finde ledige boliger over hele landet. Læs mere he

YouSee Kabel TV og radioforsyning.

Her kan du søge oplysninger om Kabel TV, herunder se hvor de enkelte programmer er placereret. Læs mere her

Sæby Antenneforening

Sæby Antenneforening blev stiftet den 25. marts 1981 og dækker i dag det meste af Sæby by. Pr. 1. januar 2007 var der ca. 3.220 medlemmer. Læs mere her

"Mit indeklima"

Hvorfor bruge tid på indeklimaet? For at undgå, at din bolig skader dit helbred og for, at din levevis ikke skader boligen...

Et godt indeklima er afgørende for vores velbefindende og vores helbred. Faktisk er vægten af den boligluft, du indånder, større end den samlede vægt af mad og drikkevarer, du indtager i løbet af hele dit liv.Et dårligt indeklima kan give infektionssygdomme, hjertekarsygdomme og kræft samt forværring af symptomerne blandt personer med astma og allergi. Derudover kan det blandt andet give hovedpine, træthed og slimhindeirritation. Læs mere. Tryk her.

Læs også http://www.skimmel.dk/ hvor Boligselskabernes Landsforenings foldere også kan hentes.